Topkwaliteit voor optimaal zicht

Scroll
Uw verlanglijst
Your type of spectacles
Do you need varifocals, distance glasses or are screen glasses the better solution? Briladviestool
Uw opticien

Wij garanderen u veel gebruiksgemak en lange levensduur van uw nieuwe Rodenstock bril.

Wanneer u een bril met Rodenstock brillenglazen koopt, krijgt u van uw opticien de garantie- en servicekaart van Rodenstock. Met deze kaart hebt u recht op alle onderstaande diensten. Daarnaast staan hierop alle belangrijke gegevens van uw bril. Hierdoor kan uw opticien in geval van schade of verlies onmiddellijk het juiste vervangende product bestellen.

  • Wij garanderen u een soepele gewenning aan uw multifocaal-, enkelvoudige- of computerglazen van Rodenstock. Als u echter binnen de eerste zes maanden niet tevreden bent, vervangen wij de glazen op vertoon van de Rodenstock Card of de gegevens in de B.I.G. VISION® app door een gelijkwaardig product uit ons assortiment met dezelfde correctiewaarden.

    icons/big/zufriedenheitsgarantie
  • Wij garanderen de functie en duurzaamheid van uw nieuwe Rodenstock glazen. Als de brillenglazen binnen 24 maanden na aankoop een productiefout vertonen, krijgt u via uw opticien kosteloos identieke glazen op basis van dezelfde correctiewaarden ter vervanging.*

    icons/big/qualitaetsgarantie_brillen
  • Wij geven 36 maanden garantie op de coating als u een paar glazen koopt met een van onze Solitaire® LayR of Protect Plus 2 coatings. U ontvangt 24 maanden garantie op de Solitaire® Lite coating.

    icons/big/qualitaetsgarantie_veredelung
  • Bij de aankoop van Rodenstock multifocaalglazen en/of beeldschermglazen profiteert u van de exclusieve wereldwij de Traveller Service. Deze unieke service biedt u zekerheid tijdens reizen in het buitenland, ongeacht waar ter wereld u zich bevindt. Mocht uw bril bij een verblijf in het buitenland beschadigd raken of verloren gaan, dan kunt u de schade eenvoudig via de Traveller Hotline of de B.I.G. VISION® app aanmelden. U ontvangt dan in een korte tijd en volledig gratis een set noodbrillen (een leesbril én een bril voor veraf) op uw verblijfadres. Zo kunt u veilig uw reis vervolgen. Eenmaal thuis kunt u uw bril laten repareren of een nieuwe aanschaffen.

    icons/big/travelservice
  • Bij veel partneropticiens kunt u de gevolgen van een eventuele diefstal, breuk of schade van uw kostbare bril met Rodenstock glazen beperken. Wij bieden deze aanvullende mogelijkheid voor alle Rodenstock merkglazen tegen zeer gunstige voorwaarden. Tot 36 maanden na aankoop van uw Rodenstock glazen zijn deze beschermd tegen schade, breuk of diefstal. De Rodenstock All-in Plan Service omvat:
    • Alle Rodenstock merkglazen.
    • Alle gevallen van breuk/ schade. Het eigen risico is
    20% van de adviesverkoopprijs van een set glazen.
    • Alle gevallen van diefstal/verlies. Het eigen risico is
    40% van de adviesverkoopprijs van een set glazen. Vraag uw opticien naar het All-in Plan van Rodenstock.**

    icons/big/versicherung

* Onzorgvuldig gebruik en normale slijtage van de bril (ter beoordeling aan Rodenstock) worden uitgesloten van garantie en service.
** De Rodenstock fabrieksgaranties blijven van toepassing

Appointment request

Send a non-binding appointment request to the optician of your choice.



Phone
??data.request.mail??

Your wish list

To help your optician prepare for the appointment, attach your wish list including your selected spectacles and frames to the appointment request.

Your appointment request has been successfully sent to

You will shortly receive an email confirming the data that has been sent to the optician. The optician will contact you directly to set-up your appointment.

BACK TO HOME
Unfortunately your request could not be sent!

Please try again.

Loading